tiistai 5. helmikuuta 2013

Buddy?!

Heipparallaa!

Minulle on sattunut nyt aika hauskasti buddyn kanssa. Tai oikeastaan niitä on nyt ilmeisesti neljä. :D Eli buddy on henkilö, vähänkuin suomessa Tutori. Auttaa, opastaa, hakee lentokentältä, auttaa liittymän kanssa jne jne.

Minulle tuli s-postia pari viikkoa aikaisemmin ennenkuin lähdin tänne, jossa oli sanottu Buddyni nimi. Kyseisessä sähköpostissa oli myös ilmoitus että Hän ottaa minuun yhteyttä lähipäivinä. Koskaan ei kuulunut mitään. Opettajat sanoivat JAMKissa että buddy on HK:ssa sellainen, joka ei jätä rauhaan vaan "vahtaa" vierestä että kaikki on varmasti hyvin.

21.1 aamulla eli meidän aikaan alkuillasta kun kone oli laskeutunut lentokentälle oli minulle tullut emailia buddyltä. Se oli tullut tunti ennenkuin kone oli laskeutunut ja eihän minulla ollut mtn liittymää jolla olisin sen viestin pystynyt lukemaan ajoissa. No kun vihdoin saatiin liittymät lentokentältä, huomasin sen viestin jossa luki "Olen sinua vastassa lentokentällä ja "oikea" buddysi ei päässyt paikalle ja olen nyt hänen sijastaan sinua vastassa lentokentällä, soita tähän numeroon kun laskeudut jne jne" ja vastasin että "Anteeksi mutta en ollut huomannut viestiäsi koska olin koneessa ja nyt olen jo menossa pois lentokentältä, ystäväni on minua vastassa" Tämä ystäväni oli Jarkko joka on myös nyt nimetty yhdeksi epäviralliseksi "buddyksi". Että kiitos Jarkko siitä :) Eli tähän mennessä niitä on jo oikeastaan kolme :D

No, tässä sitten toissapäivä kävin sattumalta lukemassa hotmailin sähköpostin, jonka saatan lukea kerran kuukaudessa. No siellä oli sitten viesti taas yhdeltä buddyltä joka viestissään ihmetteli kun oli tullut minua vastaan lentokentälle mutta ei ollut minua siellä nähnyt. Ja ihmetteli että olenko edes saapunut hong kongiin. Ystävällisesti jälleen vastasin että kyseinen sähköposti osoite on sellainen jota en yleensä lue ja kerroin että olen toki saapunut tänne. Sitten kuin nuo kiinalaiset/hong kongilaiset nimetkin ovat sellaisia että niistä ei oikein ymmärrä ovatko he tyttöjä vai poikia. Päättelin sitten että hän olisi tyttö, joten puhuttelin häntä tyttönä. Toivoin viestissäni että olisi kiva nähdä ja tutustua joskus.

Harvemmin sitä maailman toiselle puolelle mennessä on yksi tuttu ja kaksi tuntematonta lentokentällä vastassa! Olo on nyt varsin tervetullut! :))

Laitoin sähköpostin eteenpäin ja sitten tuli vasta mieleen että kyllähän facebookista varmaan löytää hänen profiilin ja näen onko hän tyttö vai poika. Kyllä vain siellä olikin, ja tottakai hän oli poika. :D Ja vielä mikä parasta, että hän oli myös facebookin kaverilistallani :D :D Ei voi olla totta, siis kyseinen poika oli se kenen kanssa kävin syömässä syksyllä JAMKin ruokalassa. Porukassa oli silloin kuusi vaihto-opiskelijaa hong kongista, kaikki aivan saman näköisiä ja ne kaikki lisäsivät minut kavereihin facebookissa jotta voidaan sitten taas nähdä täällä kun saavun. Täytynee sopia nyt siis joku sopiva päivä jolloin voin heitä tavata :)

Kyllä, minulle voi tapahtua näin. Nyt sitten eilen tuli tältä uusimmalta buddyltä facebookissa viesti "Hello Elisa! I am your buddy!" :) Luulin jo hetken että itselläni on huono nimimuisti, joten päätin tarkistaa aikaisemmat sähköpostit ja buddyjen nimet, ja kyllä, niitä on kolme ( + Jarkkoa unohtamatta)

Tiedänpähän ainankin nyt etten ole yksin! Minulla on täällä paljon apujoukkoja ja osa sellaisia joista en vielä edes tiedäkkään ;) Eli kyllä täällä selvitään.

Viime blogi teksissä toivotin kaikki tutut ja tuntemattomat tervetulleeksi tänne vierailulle ja että saatte minusta sitten henkilökohtaisen oppaan. Ihan nyt pakko lisätä, että en sitten takaa löydetäänkö aina ihan oikeaan paikkaan ;) nimimerkillä suuntavaistoni on pettämätön.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti